fredag 10 juni 2011

FukoShima en aktiv babuschka

Hej vänner...det är jag som är FukoShima . En Babuschka med inbyggt kraftverk och inre kärna, jag får sällan slut på energi. 
Precis som all energi så kan min lätt bli använd och i värsta fall helt uppslukad av omgivningar och nya projekt. Om man behöver ny energi finns de ofta på de mest underliga ställen, i hjärnan tex. :) 

Ibland tar någon och själ energi från mig, tex mina två polare, Madame Curie och mr Tjernobyl. När det händer brukar min inre kärna börja lysa rött och ibland exploderar den eller så krymper den, det beror lite på vad som är på radion för tillfället... Jo! för musik är ju också jätte viktigt för energin, det får mig att bli pigg och aktiv. Lite oberäknelig är jag kanske som babuschka, inte så klassisk och inte heller så modern, Men jag har iaf en grym kapacitet och är hyfsat Retro. Som Retrotjej så gillar jag att fika, radiokaka och destillerat vatten är favoriten. Aningens märkligt kan det tyckas men har man en gång testat så vet man..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar