måndag 19 december 2011

I'm a Belieber

Det börjar med att Sergels torg är fullt av skrikande tonåringar. Det är en manifestation för att få Justin Bieber till Sverige. Nej, det börjar när jag läser en tysk ungdomstidning och en hel sida ägnas åt Bieberfans som klistrar upp Justinaffischer i stallet och insjuknar i Bieber-Fieber. Nej, det börjar med Kamratposten: "Hej KP! Jag är en tjej på tolv år som har ett problem, jag har sagt till alla att jag hatar Justin Bieber. Men jag tycker att han är söt och gör bra låtar! Vad ska jag göra? Om jag säger att jag tycker om Justin Bieber kommer alla tycka att jag är konstig." Den som är extremt älskad måste också vara extremt hatad. Stackars Justin är mycket hatad. Och mycket älskad. Och respekterad.


Detta är en hyllning, inte till Justin Bieber, men till alla Beliebers som tror på honom. I'm a Belibelieber - I believe in Beliebers.



Flashiga versionen: I'm a Belieber

Och den oflashiga:



To All Beliebers:
You are always on my mind!

Hugs
Anna

1 kommentar:

  1. Obs att allt som sägs i bakgrunden är AUTENTISKT. Från Flashback och så... Jag älskar Flashback också.
    /Anna

    SvaraRadera