tisdag 10 januari 2012

Nu är vi igång igen

I Söndags hade vi i Russian Mother årets första kreativa möte och vi tog bla. beslutet att tillåta gästtecknare här på vår blogg och tanken är att det första exemplet på sådant publiceras inom kort.

Även andra ämnen diskuterades och utan att avslöja för mycket så kan jag berätta att det kommer hända intressanta saker på den ryska fronten denna våren. Och det är just på grund av den spännande våren som jag valt att försumma bloggen till förmån för andra Russian Mother-projekt. Jag kommer fortsätta på samma spår genom att helt enkelt ladda upp ett av mina äldre verk, som dock ej tidigare publicerats.



Om du skulle känna ett behov av att ge bort dina, inte någon annans, pengar efter att ha sett någonting jag har gjort så har BRIS PlusGiro 90 15 04-1

/Geten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar